Az Autó

Mitsubishi Pajero 2.8 TD
56-os rajtszám

Ahogy a nevezést visszaigazolták rögtön új problémák elé kerültünk. Mégpedig, hogy milyen járgánnyal menjünk. Újra Mitsubishi mellett döntöttünk mivel ezt a típust már elég jól megismertük és bírja a gyűrődést. De most egy 2.8 TD 7 személyest választottunk a nagyobb utastér miatt. Megint a legrosszabbat sikerült választanunk ami az országban volt, ezért ezzel is meggyűlt a bajunk. De ez nem szegte kedvünket, sőt örültünk is mivel így teljesen darabokra szedtük és minden alkatrészét átvizsgáltuk. Kezdtük az alváz és karosszéria ellenőrzéssel, javítással és festéssel. Ezzel párhuzamosan fék, futómű, motor, adagoló felújítás, porlasztócsúcs csere is történt. Ezt követte az autó műszaki vizsgáztatása. Utána az utastér átalakítása a fölösleges ülések kiszerelése. Beépítettük az elengedhetetlen GPS-t és CB-t. Kialakítjuk a megfelelő rögzítéssel ellátott vinni kívánt dolgok, pótalkatrészek helyeit. De ezzel párhuzamosan szponzorokat toboroztunk. Szerencsére a legelső szponzorunk, aki főszponzorunk lett még az autójavításhoz helyet is biztosított számunkra hónapokon keresztül. Végül az autóra felkerültek a szponzorok, így az autó az utolsó percekre elkészült, a hosszú és kemény útra.
Az autó piros-fehér csíkozása a túlméretes járművek kísérőautóinak figyelmeztető, figyelemfelkeltő csíkozását követi, mivel Tímea szeretett munkáját, a túlméretes szállítmányok kísérését a versenyautóra öltöztette.
Külön kihívásnak tekintjük, hogy a verseny végén, kis pihenés után a hazafelé vezető utat is autóval tegyük meg. Az útról szeretnénk minél több fényképet, felvételeket készíteni, ami a szponzorok megjelenítésével az oldalra fel fog kerülni, és nem utolsó sorban a jó és rossz élményeket is le fogjuk írni.